Strategia &
konseptointi

Strategia & konseptointi

“People don’t buy what you do. They buy why you do it.” – Simon Sinek

Mitä maailma menettäisi, jos yrityksesi katoaisi kartalta? Tämä on kysymys, jonka sijoittajat usein esittävät startupeille ja jonka aina esitämme asiakkaillemme. Yhtä oleellinen se on kaikille yrityksille, mukaan lukien omasi.

Vahva Why on ensimmäinen asia, joka erottaa sinut kilpailijoista. Uskomme vahvaan arvopohjaiseen ajatteluun ja merkityksellisen mission voimaan. Tuomme tekemiseen uusinta tietoa, innostusta sekä startup-maailmasta tuttuja menetelmiä ja nopeita kokeiluja.

YHDEN YÖN IHME

Tee strategia, johon rakastutaan!

Unohda uuvuttavat Powerpoint-esitykset ja raskaat strategiaraportit. Yhden yön ihme -bootcamp on luotu yrityksille, jotka haluavat kiteyttää strategiansa muotoon, joka muistetaan ja johon rakastutaan. Kun olennainen tiivistetään mieleenpainuvaksi kuvaksi ja tarinaksi, kertovat kaikki yhdenmukaista viestiä yrityksestäsi eteenpäin.

BRÄNDIHI(I)TTI

Kirkasta brändi tai konseptoi uutta.

Jos mielimme aidosti oivaltaa asiakkaiden aivoituksia, on heidän bisnekseensä tutustuttava pintaa syvemmältä. Brändihiitissä ei lähdetä liikkeelle sloganista vaan liiketoimintamallista ja arvon tuottamisesta. Workshopissa kysytään ja opitaan loppuasiakkailta, kirkastetaan epäreilu kilpailuetu sekä määritetään oikeat kohderyhmät ja toimivimmat kanavat. Lopuksi asiakaslupaus ja hissipuhe hiotaan täydeksi timantiksi. Brändihiitti on tukeva startti esimerkiksi yrityspresentaation, markkinoinnin vuosikellon tai yritysilmeen uudistamiselle.

LIINI LANSEERAUS

Markkinoi uutta tuotetta tai palvelua ketterästi

Miksi rakentaa mikroon 20 nappulaa, jos asiakas käyttää vain kahta?  Liini lanseeraus on äkkilähtö uuden tuotteen tai palvelun ketterään testaamiseen markkinoilla. Se tuottaa sopivan kevyen ja helposti mitattavan koemarkkinointikampanjan, jossa asiakkaat otetaan mukaan kehittämiseen jo silloin, kun se hirvittää.