Loading...

TEE STRATEGIA, JOHON RAKASTUTAAN

Yhden yön ihme on luotu yrityksille, jotka haluavat kiteyttää strategiansa tai konseptinsa muotoon, joka muistetaan ja johon rakastutaan. Unohdetaan uuvuttavat Powerpoint-esitykset ja raskaat strategiaraportit. Kun strategia kiteytetään kuvaksi ja tarinaksi, kertovat kaikki yhdenmukaista viestiä yrityksestä eteenpäin.

YKSI KUVA KITEYTTÄÄ YRITYKSEN SYDÄMEN JA SUUNNAN

Uskomme vahvaan arvopohjaiseen ajatteluun ja mission voimaan. Kun yritys tietää, mitä se tekee ja miksi  – ja osaa sen vielä viestiä, saa sanoma siivet. Tarina elää arjessa ja jalostuu eteenpäin.

MIKSI TEHDÄ HITAASTI, JOS VOI TEHDÄ NOPEASTI?

Yhden yön ihme kiteyttää yrityksen strategian helppoon ja innostavaan muotoon yön yli kestävällä Bootcampilla. Yhden yön ihmeessä yrityksen ydintiimi karautetaan kahdeksi päiväksi pois toimistolta. Ensimmäinen päivä paiskitaan töitä yrityksen johtavien ajatusten kimpussa: kirkastetaan missio ja strategian painopistealueet; selvennetään, mihin yritys on menossa ja millaista arvoa se asiakkailleen tuottaa. Tuloksena yhteinen suunta kirkastuu. Päivän päätteeksi vapautamme osallistujat illanviettoon ja kokoamme päivän keskustelun pohjalta kiteytetyn strategiakuvan. Tavoitteena on, että seuraavana aamuna asiakkaalla on edessään valmis strategiakuva. Toinen päivä käytetään kuvan viilaamiseen sekä tehdään suunnitelma, miten tuotoksista viestitään ja kuinka ne nivotaan osaksi toimintaa. Mukana kotimatkalle on paljon konkreettista vietävää.

Bootcamp patistaa yritysjohdon oikeasti miettimään, miksi ollaan olemassa ja mikä on bisneksen tarkoitus. Suosittelen Bootcampia etenkin firmoille, joilla on haasteena sanoittaa, mitä ne ovat ja mitä tekevät.

Tommi Tervanen, Kotipizza Group

Parasta on se, että porukka osallistui yhteisen tahtotilan rakentamiseen kädet savessa ja on nyt sitoutunut viemään asioita tehokkaasti eteenpäin.

Timo Salmela, Suomen Telecenter Oy

Strategiamme heräsi eloon jo päivän työstämisen jäljiltä. Siinä hetkessä oli todellinen yhteinen ahaa-elämys.

Anne Lindqvist, Kunnan Taitoa Oy

Ei mitään 20 slaidin settejä, vaan yksi kuva, joka viestii tehokkaasti vision, mission, roolit ja tehtävät.

Juha Vastamäki, Suomen Franchising-Yhdistys

Paikan päällä synnytetty konsepti säästää valtavasti aikaa. Bootcamp hitsaa osallistujat yhteen, mikä nopeuttaa tuotosten käyttöönottoa.

Päivi Kalliokoski, Omnia

TARINALLISTETAANKO SINUNKIN STRATEGIASI?

Jätä yhteystietosi ja kerro lyhyesti tilanteestanne, niin olemme pikimmiten yhteydessä.

Nimi (pakollinen)

Sähköposti (pakollinen)

Yritys

Viesti

Otamme sinuun yhteyttä asian tiimoilta - tietoja ei käytetä muihin tarkoituksiin.
Top