Siirry sisältöön
Case         Digi         Web

Unfair vauhditti DDC-Tekniikan rakennusautomaation kärkinimien joukkoon

– Unfair on kumppani, johon pystymme turvautumaan missä tahansa markkinointiin liittyvässä asiassa, DDC-Tekniikan toimitusjohtaja Jussi Leinonen kehuu heti kättelyssä. Perinteikäs tamperelainen rakennusautomaatioyritys on Unfairin avulla saanut lisää yhteydenottoja ja näkyvyyttä.

Unfair vauhditti DDC-Tekniikan rakennusautomaation kärkinimien joukkoon

Lähestyvät 25-vuotisjuhlat saivat alkuvuodesta 2017 DDC-Tekniikan miettimään yrityksen markkinoinnin ja ilmeen päivittämistä nykyaikaan. Rakennusautomaatiotoimijan toiveena oli nostaa yrityksen tunnettuutta ja nousta alan huippunimien joukkoon. Kumppaniksi muutokseen löytyi Unfair.

– Heti yhteistyön alussa saimme Unfairin väeltä tuoreita näkökulmia. Omaa työskentelyä avatessa tuli kyseenalaistettua sitä, miksi yrityksemme tekee tiettyjä asioita niin kuin tekee. Workshopissa määrittelimme muun muassa asiakasprofiileja, joista on ollut jälkikäteen apua myyntityössä, DDC-Tekniikan:n toimitusjohtaja Jussi Leinonen kertoo.

Fiksunnäköiset sivut keräävät kiitosta

Yksi tärkeistä uudistamiskohteista oli yrityksen verkkosivut. Kesällä valmistuneet sivut ovat konseptoinniltaan ja visuaaliselta ilmeeltään Unfairin käsialaa. Lisäksi Unfair viimeisteli tekstit nettisivuille sopiviksi.

– Parasta uusilla verkkosivuilla on eheys. Ne tunnistaa meidän sivuiksi, ja sivusto antaa meistä samalla vakavasti otettavan mutta helposti lähestyttävän kuvan. Uudet nettisivut on helppo näyttää yritysesittelynä diaesityksen sijaan, Leinonen kehuu.

Myös sivuston visuaalisuus on miellyttänyt niin DDC-Tekniikan väkeä kuin asiakkaitakin.

– Miltei joka viikko tulee asiakkailta kommenttia, että onpa hyvännäköiset nettisivut, joilta löytyy kaikki tarvittava. Olemme selvästi erottautuneet porukasta.

Yhteinen sävel alusta alkaen

Nettisivu-uudistuksen jälkeen DDC-Tekniikan ja Unfairin yhteistyö on jatkunut hakukonenäkyvyyden ja hakusanamainonnan kehittämisen parissa.

– Sivuston vierailija- ja yhteydenottomäärissä on jo kuukauden jälkeen tosi hyvää kehitystä. Kaiken kaikkiaan Unfair on tuonut hyvät eväät kasvulle: firmamme näkyvyys on lyhyessä ajassa lisääntynyt ja yhteydenpito unfairilaisiin on ollut helppoa.

Leinonen suosittelee epäreilun kivaa markkinointitoimistoa yrityksille, jotka tarvitsevat nopeaa reagointia sen hetkisiin ongelmatilanteisiin.

– Kun omaa juttua tuijottaa pienestä laatikosta, on vaikea välillä tajuta, missä mennään vikaan. Unfair on antanut paljon uusia ajatuksia niin markkinointiin kuin myyntiinkin, ja valmista on tullut aina aikataulussa, hyvällä fiiliksellä.


Haluatko boostata yrityksesi myyntiä ja hakukonenäkyvyyttä sekä uudistaa verkkosivustosi ilmeen tähän päivään? Unfairin kokenut talli on palveluksessasi – ota rohkeasti yhteyttä!

Kirjoittaja

Riikka Kämppi

Valoisa viestinnän osaaja, joka vie asioita eteenpäin ja etsii loppuun asti ratkaisuja. Handlaa ison kuvan mutta viilaa vikkelästi pilkkua. Innostunut uuden ajan johtamisesta ja kynäillyt siitä myös gradunsa.