Unfair teki Kotipizzalle strategiakuva

Kotipizza Group Oyj

Kotipizzan missio taottiin timantinkovaksi strategiakuvaksi

Tuntia

24

Strategiakuva

1

Fast casual -ravintolaketjutoimintaan erikoistunut Kotipizza Group Oyj etsi uutta tapaa kiteyttää yritysen strategia ja missio, jotta se on helppo viestiä asiakkaille ja ketjuyrittäjille eri kanavissa. Yrityksen tavoitteena on tehdä maailmasta parempi paikka pizza kerrallaan ja tehdä syömisestä kivempaa.

”Jumalauta sen visualisoinnin on oltava aamulla valmis, kun hallitus ja johtoryhmä kokoontuu hyväksymään kuvan. – Ja valmista tuli!”

Tommi Tervanen, toimitusjohtaja

Unfairin Yhden yön ihme – strategiabootcampilla Kotipizza Groupin liiketoimintastrategia kirkastettiin yhteen kuvaan yhdessä yössä. Tuloksena on väkevä strategiakuva, joka tukee koko konsernin tavoitteiden täyttymistä ja helppo kertoa ja jalkauttaa arkeen.

"Halusimme löytää uuden tavan kytkeä strategia jokapäiväiseen tekemiseen ja sitä kautta tukea koko konsernin kasvutavoitteiden täyttymistä. Unfairin Yhden yön ihme auttaa yrityksiä puristamaan yhdessä päivässä kokoon bisneksen ydinarvot ja vision sekä sitoutumaan niihin. Hyvä fasilitointi jäsentää ajatukset, jotka piirtäjä kokoaa taidokkaasti kuvaksi."

Tommi Tervanen

Toimitusjohtaja

Kotipizzan strategiakuva kokonaisuudessaan

Maailma pelastuu pizza kerrallaan

Kotipizza Group on suomalainen pörssiyritys, joka kehittää fast casual -ravintolakonsepteja. Sen missio on tehdä maailmasta parempi paikka pizza kerrallaan. Konserni panostaa toiminnassaan asiakaskokemukseen, digitaalisiin innovaatioihin ja vastuullisuuteen. Kotipizza Groupiin kuuluu mm. pohjoismaiden suurin pizzaketju Kotipizza Oyj, joka on yksi Suomen tunnetuimmista ravintola-brändeistä. Kotipizzalaisia yhdistää rakkaus pizzaan, tahto yrittää ja rohkeus kokeilla uutta.

Kotipizzan strategiakuva
Kotipizza osti yhden yön ihmeen Kotipizzan strategiakuva painettuna