R-Kioski

R-Kioskin strategia kirkastui Unfairin käsissä yhdeksi kuvaksi

Tuntia

24

Strategiakuva

1

R-kioski tarjoaa asiakkailleen tärkeitä arjen tuotteita ja palveluita aamusta iltaan. Vaikka strategian suhteen ketjulla olikin selvät sävelet, ei sisäinen tarinankerronta ollut täysin johtanut toivottuihin tuloksiin. Toimitusjohtaja Teemu Rissanen kaipasi avukseen kättä pidempää ja kutsui Unfairin apuun.

”Yhtenäinen kerronta on strategian haaste, mikä näkyi meilläkin. Strategiakuva on arjen työkalu, johon palataan aina, kun mietitään, mitä ollaan tekemässä.”

Teemu Rissanen, toimitusjohtaja

Yhden yön ihme -bootcampilla synnytetty strategiakuva kokoaa yhteen sen, miksi R-kioski on olemassa, mihin se tähtää ja miten tavoitteisiin päästään. Brändin henkeen sopiva kuvamaailma ja helposti samaistuttava tarina nostaa kauppiaan keskiöön tarjoten monipuolisen työkalun koko organisaatioon strategiseen viestintään.

"Me ei olla kauhean hyviä kuuntelemaan konsultteja tai toisten viisasteluja. Unfairin kanssa kaikki toimi heti kättelyssä. Heillä on miellyttävä, selkeä ja ammattitaitoinen ote asiaan. Heti syntyi luottamus, että näiden ihmisten kanssa on kiva tehdä töitä, he osaavat hommansa ja lopputuloksesta tulee hyvä. Vahvan näkemyksen kautta kuvasta rakennetaan ehjä kokonaisuus, jossa tarina kulkee loogisesti. Keskustelua ei epäröidä myöskään tarvittaessa haastaa."

Teemu Rissanen

toimitusjohtaja

R-kioski kuvitusta

Nopeasta ja mukavasta asioinnista tuttu "Ärrä"

R-kioski on kannattava, kauppiasvetoinen kioskiketju, joka tarjoaa asiakkailleen monipuolisen valikoiman viihdettä, jännitystä ja mielihyvää sekä tärkeitä arjen tuotteita ja palveluita – nopeasti ja mukavasti aamusta iltaan. R-kioski on osa Reitan Group -yhtiöön kuuluvaa Reitan Convenience -yhtiötä, ja sillä on valtakunnallinen peitto n. 560 myymälällä.

R-kioski strategiakuva painettuna
R-kioskin strategian ytimessä ovat yrittäjät R-kioskin strategiakuva