Mediakonsernin monet brändit muotoiltiin vahvaksi kokonaisuudeksi
Rekrymarkkinoinnin käsikirja antaa askelmerkit laadukkaalle työnhakijakokemukselle
Skaalattava digikampanja, joka tuplasi liidien määrän
Ketterä ja osallistava liiketoimintastrategia johtavalle metsäalan toimijalle
Henkilöstö strategiatyön ytimessä – yhteinen suunta kirkastettiin listautumisen kynnyksellä
Osallistava arvoprosessi tiiviissä aikataulussa
Brändiuudistus, josta jokainen voi olla ylpeä
Kohderyhmien tuntemuksella ja raikkaalla brändillä tavoitetaan uusia asiakkaita
Globaali kampanjakonsepti työturvallisuusviestintään
Strategisella viestinnällä liidejä ja medianäkyvyyttä yli toimialarajojen
Digitaalisella markkinoinnilla kasvua kansainvälisille markkinoille
Monikanavainen lanseerauskampanja kolmessa päivässä
Tunnetulla brändillä leikin ja liikunnan elämyksiä yli 60 maahan
Kotipizzan missio taottiin timantinkovaksi strategiakuvaksi
Myyntipitchit ja markkinointimateriaalit tikkiin viikossa
Strategiakuva tukemaan Ärrän kasvutarinaa