Siirry sisältöön

Digimarkkinointi

”Marketing without data is like driving with your eyes closed.” – Dan Zarrella

Liian helposti unohdetaan kysyä, kuinka paljon markkinointi lopulta toi kauppaa. On suoraa hulluutta heittää rahoja hukkaan vain siksi, että mitataan vääriä asioita tai ei oteta opiksi siitä, mitä on tehty. Jatkuva mittarointi ja datan analysointi tuottaa tietoa strategiseen päätöksentekoon, asiakasymmärryksen lisäämiseen ja markkinoinnin entistä tarkempaan kohdentamiseen.

Sytymme markkinoinnin automaatiosta ja myynnin digitalisoinnista asiakaskokemus edellä. Toteutamme verkkokauppoja, sivustoja ja kampanjoita, jotka generoivat liidejä, lisäävät liikevaihtoa sekä parantavat palvelua. Kiritämme sijoitustasi Googlen hakutuloksissa ja tuotamme koukuttavaa sisältöä sosiaaliseen mediaan.

DIGILOIKKA

Strategiatyöpaja markkinoinnin ja myynnin digitalisointiin

Tiedätkö, miten asiakkaasi verkossa käyttäytyvät, mitä tietoa he etsivät ja miten he ostavat? Digitaalinen markkinointi starttaa nykytilan kartoituksesta, kohderyhmien tuntemisesta sekä kanavien, ostopolkujen ja mittareiden rakentamisesta.

Workshopissa määritellään, miten asiakkaan matkaa johdetaan verkossa aina kiinnostuksen herättämisestä, kaupantekoon ja suositteluun. Työpaja toteutetaan osana nettisivujen tai verkkokaupan uudistamista sekä sisältömarkkinoinnin tai markkinoinnin automaation käynnistämistä.

ISO GEE

Potkua hakukonenäkyvyyteen ja -mainontaan

Tulevaisuudessa menestyvät yritykset, joiden toiminta on asiakaslähtöistä, ketterää ja kustannustehokasta. Analysoimme, millä hakusanoilla kävijät löytävät sivuillesi, mitkä kanavat toimivat parhaiten, paljonko mainonta tuottaa euroja ja missä kohtaa ostoputkea asiakkaasi mahdollisesti karkaavat. Ja tietenkin sen, miten voit tehdä asioita jatkossa paremmin!

Tulosten pohjalta teemme tarvittavat muutokset verkkokauppaan tai -sivustolle, rakennamme kampanjat ja testaamme, millaiset hakusanat, mainosmuodot ja kohdennukset tuottavat parhaan tuloksen parhaaseen hintaan.

MARKKINOINNIN AUTOMAATIO

Työkalu, joka säästää aikaa, vaivaa ja rahaa

On turha huutaa, jos kukaan ei kuuntele. Markkinoinnin automaatio opettaa kohdentamaan oikean viestin oikealle kohderyhmälle, generoi kontakteja ja lämmittää liidiä ostoputkessa, kunnes se on riittävän kuuma tarjoiltavaksi myynnille.

Automaation ydin on flow eli sarja ennalta määriteltyjä toimenpiteitä, jotka aktivoituvat asiakkaan käyttäytymisen mukaan. Järjestelmä tunnistaa, pisteyttää ja jäljittää liidit automaattisesti, mikä helpottaa myyjien työtä ja mahdollistaa toimenpiteiden takaisinmaksun mittaamisen.