Asiakaspersoonat some-mainonnassa

Kohdista tarkemmin, onnistu paremmin

 –  Etäkoulutus

Tiedätkö, kenen ongelmia ratkaiset? On vaikea tehdä markkinointia saati tuottaa merkityksellistä sisältöä, jos et tiedä ketä puhuttelet ja miten. Yksi liinin markkinoinnin tärkeimmistä kulmakivistä on tunnistaa asiakas ja hänen tarpeensa, ja sen jälkeen pyrkiä katsomaan maailmaa hänen näkövinkkelistään.

Kuten missä tahansa markkinoinnissa, myös some-mainonnassa parhaimpiin tuloksiin päästään, kun mainokset kohdennetaan tarkoin valituille asiakkaille. Tällöin haluttuihin tuloksiin päästään paitsi varmemmin myös nopeammin, sillä onnistunut kohdentaminen vauhdittaa myös esimerkiksi Facebookin algoritmia kohti haluttua tavoitetta.

Unfairin etäkoulutuksessa perehdytään siihen, miten asiakas tuodaan some-mainonnan keskiöön ja perehdytään erityisesti b2b-maailmasta tuttujen pitkien ostopolkujen lainalaisuuksiin. Opit laatimaan tutkimukseen pohjautuvat asiakaspersoonat sekä hyödyntämään niitä some-mainonnan kohdentamisessa. Ymmärrät, miten teet asiakaslähtöistä some-mainontaa suosittua ad grid -mallia hyödyntäen.

Käytännön vinkkien lisäksi saat matkaasi monipuolisen työkalupakin asiakkaasi tarpeiden tunnistamiseen ja tutkimiseen, asiakaspersoonien luomiseen ja mainonnan kohdentamiseen.

 

Sisältäen

  • Asiakaspersoonien laatiminen
  • Asiakaslähtöinen mainonnan suunnittelu ad grid -mallilla
  • Asiakaspersoonat mainonnan kohdentamisen lähtökohtana

 

Tutustu myös maksuttomaan webinaariimme (linkki), josta saat esimakua siitä, mitä koulutuksessa on tulossa!

 

Missä ja milloin?

Etäkoulutus 7.10.2021 klo 9.00–12.00

 

Kenelle?

Koulutus on tarkoitettu markkinoinnin tekijöille, suunnittelijoille ja johtajille, jotka haluavat tavoittaa asiakkaansa mainonnalla aiempaa tehokkaammin. Aiempaa kokemusta some-mainonnasta ei vaadita.

 

Hinta

  • Koulutus 260 € + alv / hlö. Hinta sisältää koulutuksen ja koulutusmateriaalit tai
  • Koulutus + sparraus 350 € + alv / hlö. Hinta sisältää koulutuksen, koulutusmateriaalit ja henkilökohtaisen sparrauksen (0,5 h) koulutuksen teemasta.

 

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu tämän linkin kautta viimeistään 1.10.2021

Kouluttajan kuva, digitaalinen asiakaskokemus

Juuso on digipilveen sujuvasti sukeltava, kohdennetun verkkomainonnan ja verkon ostopolkujen asiantuntija. Juuso nauttii asiakkaiden bisneksen tukemisesta digitaalisen markkinoinnin keinoin ja kehittää omaa osaamistaan jatkuvasti. Hän uskoo, että markkinoinnin automaatio vie yritysten markkinoinnin mitattavuuden uudelle tasolle.

Ilona on viestinnän asiantuntija, joka seuraa korvat höröllään maailman menoa, bongailee uutisvirrasta trendejä sekä ilmiöitä ja muokkaa ne vakuuttaviksi sisältökonsepteiksi.  Hän syttyy erityisesti siitä, kun onnistuu kannustamaan yritykset ja asiantuntijat estradille kertomaan, mikä juuri heidän työstään tekee merkityksellistä.