Työyhteisöviestintä

Kehitä henkilöstökokemusta sisäisen viestinnän avulla

Viestinnän merkitys työpaikoilla on aina ollut suuri, mutta toimintamallit ovat viime vuosina muuttuneet. Etenkään ajatus- ja tietotyössä viestintä ei enää voi olla ylhäältä alaspäin tapahtuvaa yksisuuntaista tiedottamista, vaan kaikessa korostuu vuorovaikutus ja henkilöstön erilaisten viestintätarpeiden huomioiminen. Oman kulmakertoimensa työyhteisöviestintään tuovat etätyö ja epävarmuutta aiheuttavat uutiset maailmalta: sisäinen viestintä on tärkeämpää kuin koskaan.

Unfairin työyhteisöviestinnän koulutuksessa opit, mistä muodostuu hyvä sisäinen viestintä. Ymmärrät, miten viestintää kohdennetaan organisaation erilaisille sisäisille kohderyhmille ja miten lukuisista viestintäkanavista valitaan juuri teidän organisaatiolle sopivat. Lisäksi kehität taitojasi siinä, miten organisaation strategiasta viestitään kiinnostavasti ja ymmärrettävästi.

Koulutus voidaan räätälöidä tarpeidenne mukaan seuraavista teemoista:

  • Sisäisen viestinnän tavat ja kanavat
  • Sisäisen viestinnän asiakaspersoonat ja sisäisen viestinnän ostopolku
  • Strategiaviestintä ja strategian jalkautus
  • Sisäisen viestinnän konseptointi ja kampanjat

Emilia on viestinnän moniottelija, joka vannoo ihmisläheisen sekä avoimen viestinnän nimeen. Välillä hän nostaa sormet näppäimistöltä ja tarkastelee laajempiakin kokonaisuuksia. Emilialla on kokemusta monenlaisista työyhteisöistä, ja hän tietää, mikä erottaa huipun ja heikon henkilöstökokemuksen toisistaan.

Kysy lisää!
p. 041 434 1444 / emilia.sarkiniemi@unfair.fi