Timanttisia tuloksia lyhyessä ajassa

Miksi rakentaa mikroon 20 nappulaa, jos asiakas käyttää vain kahta? Liini sprintti on äkkilähtö uuden tuotteen tai palvelun ketterään testaamiseen markkinoilla.

Sprinttimalli on tehokas tapa viedä läpi tavallisesti pitkiä prosesseja, kuten web-sivustojen suunnittelua. Liini sprintti on täydellinen esimerkki ketterästä tekemisestä, johon luotamme täysin.

Ota yhteyttä

En ole vielä vakuuttunut.

Miksi tehdä hitaasti, jos voi tehdä nopeasti?

Vauhditettu alku tehostaa työskentelyä projektin loppupäässä.
Sprinttiä hyödyntäen olemme toteuttaneet asiakkaillemme muun muassa verkkosivustoja ja lanseerauskampanjoita sekä suunnitelleet brändi-ilmeitä, asiakaslehtiä ja tuotekatalogeja. Esimerkiksi web-sivustoprojekti kestää usein peräti 6 kuukautta, mutta sprinttimallin avulla se voidaan rutistaa jopa 1–3 kuukauteen – eikä laadusta tingitä silti yhtään.

  • Ota yhteyttä, niin tarkistetaan
    onko kalenterissamme tilaa.

Ota yhteyttä

En ole vielä vakuuttunut.

Tiivis tekeminen luo pohjan luottamukselle

Liinin Sprintin hienous piilee yhteistyössä ja nopeissa konkreettisissa tuloksissa. Asiakas voi vaikuttaa heti näkemäänsä, molemmilla on mahdollisuus haastaa, kysyä ja kyseenalaistaa. Tärkein tavoite sprinttimallissa on saada asiakkaan tiimi ja oma tiimimme tekemään töitä hyvin tiiviisti. Kun projektille laitetaan lyhyt aikarajoitus, jatkuvan kommunikoinnin merkitys kasvaa.

Sprintissä tuloksia saadaan hyvin ketterästi verrattuna perinteisiin malleihin, joissa ensin tehdään valmista ja sen jälkeen esitellään huolellisesti hiottu lopputulos. Sprintti on yksinkertaistettu toimintamalli, josta saadaan koko prosessin läpi jatkuvan testaamisen kautta jatkuvasti dataa. Datan ansiosta sprintissä työskentelevä tiimi voi reagoida nopeasti ja kehittää tuotetta tarvittavaan suuntaan.

Sprintissä tekijöille annetaan lupa keskittyä vain sinun projektiisi, ja heidän kalentereistaan karsitaan kaikki muu pois. Tila luovuudelle luo uusia, villejäkin ideoita.

Tiimi sai nopeasti juonesta kiinni ja pystyin alusta saakka luottamaan, että asiat menevät Unfairin käsissä oikeaan suuntaan. Pisteet siitä - nukuin yöni hyvin.
Katta Heikkilä, hub manager, MOW Supernova

Miten se tehdään?


Startti

Koko päivän workshop, jossa asetetaan raamit ja tavoitteet. Tähän mennessä Unfair on tutustunut asiakkaaseen perinpohjin.

3-5 päivää tehokasta työskentelyä

Tiimi paiskii töitä ja käy asiakkaan kanssa päivittäin tilannetsekkauksen. Työtä testataan ja kehitetään sen pohjalta.

Valmis konsepti viikon päätteeksi

Viikon aikana tuotettu valmis toimintasuunnitelma testataan ja esitellään asiakkaalle.

Toteutus

Rautalanka on valmis toteutettavaksi! Nopean alun ja vahvaksi kasvaneen luottamuksen ansiosta tämä vaihe käy tavallista huomattavasti nopeammin.

PING!

Liini sprintti on
loistava vaihtoehto,
kun tarvitaan ketterää tekemistä.

Soita Johannalle.
+358 40 736 6809

Ota yhteyttä.

Sprintistä sanottua

Koska aikataulu oli tiukka ja kyseessä täysin uudenlainen konsepti, lanseeraukseen eivät olisi riittäneet perusturvalliset ratkaisut. Jos toimistolla on pokkaa tarjota valmista kampanjaehdotusta vain kolmen päivän rutistuksen jälkeen, on tekijöiden pakko olla tarpeeksi taitavia ja rohkeita tekemään juuri meidän näköistämme kamppista
Katta Heikkilä, Hub Manager, MOW Supernova
Unfair ymmärsi meitä ja liiketoimintaamme, ja toteutti onnistuneesti strategiamme ja arvojemme mukaisen brändiuudistuksen. Olen kuullut talon sisältä pelkkää hyvää tehdystä työstä, ja olemme hyvin tyytyväisiä yhteistyön tuloksiin. Lisäksi Unfairin kanssa on ollut todella kiva tehdä töitä.
Mirva Leppälaakso, viestintäpäällikkö, Treili Oy

Liinin sprintin tuloksia