Kuuntele SoundCloudissa:
Podcast-sarjassa pureudumme markkinointimaailman erilaisiin ilmiöihin sekä lainalaisuuksiin; liini markkinointi on luonnollisesti läsnä.
Web-projekteja kansan kielellä
Ensimmäisessä podcastissa keskitytään verkkosivujen maailmaan. Pureskelussa on muun muassa, kuinka nettisivuprojekti voi olla ketterä, millaisia haasteita verkkosivujen ostaja voi kohdata, kuinka eri hintaisia sivuja voi vertailla ja millaisia mittareita uuden sivuston onnistumiselle on.
Vieraanamme on markkinointiviestinnän ja verkkopalvelujen kokemusta yli 20 vuotta kerryttänyt yrittäjä, Janne Gylling. Moretag-nimisen yrityksen keulahahmo on kirjoittanut mm. Viiden tähden asiakaskokemus -kirjan, ja hänellä on taustallaan kokemusta isojen IT-firmojen palveluksesta. Unfairin näkemyksen aiheeseen tuo koodarimme Ville Salonen, jolle verkkosivustojen rakentaminen oli tuttua hommaa jo lapsena. Moderaattorina toimii meidän oma toimarimme, Johanna Raiskio.
Kelaa suoraan oikeaan kohtaan, mikäli matkalta kiinnostaa erityisesti jokin tietty aihe.
4:03 Ketteryys www-projekteissa
8:50 Design sprint
13:12 Haasteet: ostaminen ja ostamisen esteet
17:55 Vinkkejä ostajalle
19:38 Hinnoittelun vaikeus
25:30 Mistä tiedät, että ostamillasi sivuilla tehdään asiat oikeasti hyvin?
29:00 Myyntiputki: miten se rakentuu?
32:12 Haasteet: väärät valinnat
37:04 Onnistumisen mittarit
41:36 Web-sivuston avulla liikevaihtoa
46:13 Yhteenveto
Laita podcast seurantaan – palaamme seuraavassa jaksossa jälleen uuden aiheen parissa!
Ps. Mitä tykkäätte podcastin hirnahtelevasta äänimaailmasta?
Nosta markkinointisi hurjaan laukkaan Unfairin podcastin avulla! Ohjelmassa kerromme käytännönläheisesti, miten voit hyödyntää Lean Start Up -menetelmiä markkinoinnissa ja omassa bisneksessäsi. Jokaisessa jaksossa mukana Unfairin oma tiimiläinen jakamassa parhaat vinkit ja kysymässä kiperimmät kysymykset vaihtuvilta vierailijoita. Kuuntele epäreilun hyvää keskustelua ja kartuta kilpailuetua Unfairin ääniaalloilla!