Siirry sisältöön

Herrala

Sydän suomalaista puuta

Koskisen konserniin kuuluva Herrala valmistaa laadukkaita koteja, joiden sydän on suomalaista puuta. Uusi Fiksu-talomallisto on asukkaiden elämäntilanteen mukaan muuntuva, ekologinen ja energiatehokas vaihtoehto moderniin asumiseen. Uutuusmallistolle lähdettiin tavoittelemaan uutta asiakaskuntaa strategisen viestin kiteyttämisellä ja monikanavaisella markkinointikonseptilla. Unfair on vastannut Herrala Fiksu -talomalliston lanseerauksesta verkkosivuston, digi- ja printtimainonnan sekä videotuotannon konseptointia ja suunnittelua myöten. Lisäksi Herrala.fi -verkkosivuston uusittu ilme on syntynyt Unfairin työpöydällä.

ASIAKAS

PVM

WWW

Herrala

02/2016

herrala.fi

Herrala Fiksu-talomallisto lanseerattiin raikkaalla otteella

Herrala Fiksu -talomallisto on asukkaiden elämäntilanteen mukaan muuntuva, ekologinen ja energiatehokas vaihtoehto moderniin asumiseen. Uutta asiakaskuntaa tunnetulle kotimaiselle talovalmistajalle lähdettiin tavoittelemaan strategisen viestin kiteyttämisellä ja monikanavaisella markkinointikonseptilla.

– Herrala Fiksu -talot on suunniteltu etenkin moderniin ja tiiviiseen kaupunkirakentamiseen. Toivomme, että etenkin nuori rakentajakunta löytää malliston pariin. Siksi lähdimme hakemaan raikkautta ja helppoa lähestyttävyyttä myös markkinoinnissa, kertoo suomalaiseen Koskisen konserniin kuuluvan Herralan markkinointipäällikkö Sanni Pietiäinen.

Hyvin tehty pohjatyö ihastutti

Unfairille tyypilliseen tapaan Herrala Fiksu -talomalliston konseptia lähdettiin rakentamaan yhdessä asiakkaan ja malliston suunnitelleen arkkitehdin kanssa. Herralan toiveena oli, että toteutuksessa yhdistettäisiin sopivassa suhteessa niin verkkoavideota kuin printtiä.

– Unfair teki vaikutuksen jo alkupalaverissa. Hyvin tehty pohjatyö ihastutti ja yhteinen visio syntyi vauhdilla. Pidimme siitä, kuinka nopeasti he pääsivät jyvälle liiketoiminnastamme ja siitä, mitä toteutukselta haimme.

Herrala Fiksu on kompakti ja energiatehokas koti, jolla on suuri ja käytännöllinen sydän. Mallisto koostuu kahdesta eri perusmallista, monikäyttöisestä katetusta terassista sekä yhdestä helposti muunneltavasta lisäosasta. Markkinointiviestinnällisesti haastavimmaksi osoittautuikin monipuolisen kokonaisuuden kiteyttäminen riittävän yksinkertaiseen ja helposti viestittävään muotoon.

– Ideoita pulppusi Workshopissa puolin ja toisin. Parhaimmista pallottelimme yhdessä mitä erilaisempia vaihtoehtoja. Mielestäni Herrala Fiksusta kiteytyi ehyt kokonaisuus, joka toimii kaikissa kanavissa. Kaikki toteutui sovitusti, toteaa Pietiäinen.

”Unfair teki vaikutuksen jo alkupalaverissa. Hyvin tehty pohjatyö ihastutti ja yhteinen visio syntyi vauhdilla. Yhteistyö Unfairin kanssa on ollut avointa ja välitöntä.”

- Sanni Pietiäinen / Markkinointipäällikkö, Herrala

HERÄSIKÖ KIINNOSTUKSESI? OTA ROHKEASTI YHTEYTTÄ!

Emme perusta pikasuhteista tai satunnaisista seikkailuista. Suhde toimii, kun kemiat kohtaa ja molemmat tuovat toisistaan parhaat puolet esiin. Ei mekään toki täydellisiä olla - heikkoudet tuppaa puuttumaan.

Kiinnostuitko? Lähetä meille viesti!

Kiitoksia viestistäsi :o)
Hups! Jotain meni pieleen lomakkeen lähetyksessä. Lähetä viestiä unfair@unfair.fi