Siirry sisältöön

Koskisen

Tinkimätöntä omistautumista puulle

Kansainvälisesti toimiva Koskisen Oy -konserni on puunjalostukseen keskittynyt perheyritys. Unfair toteutti verkkosivuston konseptisuunnittelun ja lokalisoinnin seitsemälle markkina-alueelle. Analytiikkaan ja haastatteluihin pohjautuva taustatyö kiteytti käyttäjien tarpeet ja uudistuksen tavoitteet, joiden kautta suunniteltiin ulkoasustaan ja toiminnallisuudestaan kiitosta kerännyt sivusto. Unfarin toimii Koskisen kumppanina myös muussa markkinointiviestinnässä.

ASIAKAS

WWW

Koskisen Oy

Koskisen.fi

Puusta pitkälle – Koskisen verkkosivu-uudistuksessa näkyy omistautuminen puulle ja asiakkaille

Koskisen-konsernin verkkosivuston uudistukselta toivottiin helppoa käytettävyyttä sekä visuaalista näyttävyyttä, joka tukee kotimaisen perheyrityksen brändiä ja bisnestä. Erityistä huomiota kiinnitettiin sivuston käytettävyyden ja ylläpidon helpottamiseen sekä yhteydenottojen generointiin ja kohdentamiseen tuote- ja markkinakohtaisesti oikeille henkilöille.

– Koko konsernin verkkosivujen uudistusprojekti ei ole aivan pieni pala purtavaksi. Kansainvälisenä toimijana meille on tärkeää, että yhteistyökumppanillamme on riittävästi osaamista ja rahkeita johtaa laajamittaista projektia, kertoo Koskisen markkinointipäällikkö Minna Luomalahti.

Loppukäyttäjät ja analytiikka mukaan heti alkumetreillä

Projekti käynnistettiin avainhenkilöiden workshopilla sekä perinpohjaisella tutustumisella käyttäjien tarpeisiin ja vanhan sivuston analytiikkaan. Yhdessä asiakkaan kanssa määriteltiin, miten käyttäjien toivotaan sivustolla liikkuvan ja tekevän, ja mitä sisältöjä heille missäkin vaiheessa ostopolkua tarjotaan.

– Unfairin toteuttama kattava pohjatyö nopeutti ja selkeytti koko prosessia. He haastattelivat henkilökohtaisesti konsernimme avainhenkilöitä ja sidosryhmiä. Lisäksi tietoa kerättiin eri käyttäjäryhmille suunnatuilla verkokyselyillä Suomessa ja ulkomailla.

Ilman tiivistä ja mutkatonta yhteistyötä molemminpuolinen väärinymmärryksen mahdollisuus olisi ollut suuri.

– Tärkeintä meille on, että asiakkaamme ja myyjämme eri puolilla maailmaa löytävät oikeat tuotteet ja tarvitsemansa tiedon helposti. Sivusto on saanut ulkoasustaan ja toiminnallisuudestaan positiivista palautetta asiakkailtamme ja myynniltä. Olemme kovin tyytyväisiä lopputulokseen, Luomalahti kiteyttää.

 

Lue lisää

Kansainvälisenä toimijana meille on tärkeää, että yhteistyökumppanillamme on riittävästi osaamista ja rahkeita johtaa laajamittaista projektia. Unfairilla on kyky kuunnella asiakkaan tarpeita ja päästä nopeasti jyvälle bisneksestä.

- Minna Luomalahti, markkinointipäällikkö

HERÄSIKÖ KIINNOSTUKSESI? OTA ROHKEASTI YHTEYTTÄ!

Emme perusta pikasuhteista tai satunnaisista seikkailuista. Suhde toimii, kun kemiat kohtaa ja molemmat tuovat toisistaan parhaat puolet esiin. Ei mekään toki täydellisiä olla - heikkoudet tuppaa puuttumaan.

Kiinnostuitko? Lähetä meille viesti!

Kiitoksia viestistäsi :o)
Hups! Jotain meni pieleen lomakkeen lähetyksessä. Lähetä viestiä unfair@unfair.fi