Siirry sisältöön

Polar
Partners

Kokonaisvaltaista koulutusvientiä

Polar Partners on ensimmäinen suomalainen koulutusviennin myynti- ja markkinointiyhtiö, joka vie koulutusta kokonaisvaltaisesti maailmalle. Yritys tarjoaa ulkomaille avaimet käteen -periaatteella Suomen johtavien opetusalan toimijoiden ja organisaatioiden palveluita. Unfairin johdolla tehty strategisen ydinviestin kirkastaminen ja uutisointi ovat tuoneet yritykselle paitsi uusia partnereita ja asiakaskontakteja, myös tuoretta näkökulmaa tekemiseen. Polar Partnersin myyntimateriaalit ovat myös Unfairin käsialaa.

ASIAKAS

PVM

WWW

Polar Partners

02/2017

polarpartners.fi

Koulutusviennin uusi aika – Unfair auttoi Polar Partnersin suuren yleisön tietoisuuteen

Suomen ensimmäinen kokonaisvaltainen koulutusviennin yritys Polar Partners sai Unfairilta tukea ja lentävän lähdön alkutaipaleelleen.

– Ensimmäinen ajatus yhteistyön alkaessa oli helpotus siitä, ettei tarvitse tehdä kaikkea itse. Yrityksemme periaatteena on ulkoistaa kaikki, mikä ei ole omaa ydinosaamista, Polar Partnersin toimitusjohtaja Maria Haapaniemi kertoo.

Polar Partners on ensimmäinen suomalainen koulutusviennin myynti- ja markkinointiyhtiö, joka vie koulutusta kokonaisvaltaisesti maailmalle. Tammikuussa 2017 perustettu yritys on validoinut tiukan seulan läpi Suomen johtavat opetusalan toimijat ja organisaatiot, joiden palveluita se tarjoaa ulkomaille avaimet käteen -periaatteella.

– Halusimme lähteä siitä, että asiakkaan ei tarvitse lähteä Suomeen etsimään erilaisia palveluntarjoajia. Meiltä asiakas saa yhdellä yhteydenotolla kaiken kouluunsa tarvitsemansa, Haapaniemi kertoo.

Polar Partners tarjoaa ulkomaille esimerkiksi opettajakoulutusta, koulun johdon koulutusta, fyysisiä ja digitaalisia oppimisympäristöjä sekä opetus- ja kurssisisältöjä. Haapaniemi ja kaksi muuta perustajaa totesivat heti alkuun, että uudenlaisen yrityksen markkinointipuolelle tarvitaan asiantuntemusta ja apua. Tällöin mukaan hyppäsi Unfair.

– Unfairin järjestämässä workshopissa hiottiin Polar Partnersin ydinviestiä ja pohdittiin, mikä yrityksemme asiakkaita yhdistää. Tarun ja Johannan esittämien kysymysten avulla jouduimme sanallistamaan viestimme ymmärrettävään muotoon.

Tuloksellista tiedottamista ja tyylikkäitä myyntimateriaaleja

Maaliskuussa Polar Partners lanseerattiin Unfairin johdolla näkyvästi mediassa. Unfair vastasi uutisoinnista ja mediakontakteista sekä opasti Haapaniemeä ja kumppaneita median yhteydenottoja varten.

– Johtavat talouslehdet, kuten Tekniikka&TalousKauppalehti,
Talouselämä ja Aamulehti, kirjoittivat meistä. Unfairin avulla Polar Partners pääsi kerralla suuremman yleisön tietoisuuteen. Mediajulkisuuden kautta tavoitimme kerralla huomattavan määrän potentiaalisia partnereita ja tärkeitä päättäjiä, Haapaniemi kehuu.

Unfair on ollut myös vastuussa Polar Partnersin myyntimateriaaleista, jotka olivat yrityksen tukena muun muassa kahden viikon myyntimatkalla Intiaan.

– Koimme, että markkinointiviestin kiteyttäminen ja visuaalinen puoli on hyvä jättää ihmisille, jotka tekevät sitä työkseen. Unfairilla on taito tehdä hyvännäköisiä ja asiakkaan tyyliin sopivia tuotteita.

”Unfairin tekemän uutisoinnin ansiosta tavoitimme kerralla huomattavan määrän potentiaalisia partnereita ja tärkeitä päättäjiä. Unfairilta löytyy tarvittavaa ammattitaitoa ja heidän kanssaan on ollut tosi mukava tehdä töitä.”

- Maria Haapaniemi / Toimitusjohtaja, Polar Partners

HERÄSIKÖ KIINNOSTUKSESI? OTA ROHKEASTI YHTEYTTÄ!

Emme perusta pikasuhteista tai satunnaisista seikkailuista. Suhde toimii, kun kemiat kohtaa ja molemmat tuovat toisistaan parhaat puolet esiin. Ei mekään toki täydellisiä olla - heikkoudet tuppaa puuttumaan.

Kiinnostuitko? Lähetä meille viesti!

Kiitoksia viestistäsi :o)
Hups! Jotain meni pieleen lomakkeen lähetyksessä. Lähetä viestiä unfair@unfair.fi