Siirry sisältöön

Koe Unfairin
Bootcamp

Tee strategia, johon rakastutaan

Yhden Yön ihme on luotu yrityksille, jotka haluavat kiteyttää strategiansa tai konseptinsa muotoon, joka muistetaan ja johon rakastutaan. Unohdetaan uuvuttavat Powerpoint-esitykset ja raskaat strategiaraportit. Kun strategia kiteytetään kuvaksi ja tarinaksi, kertovat kaikki yhdenmukaista viestiä yrityksestä eteenpäin.

Yksi kuva kiteyttää yrityksen sydämen ja suunnan

Eilisen resepteillä ei tehdä huomisen liiketoimintaa. Uskomme vahvaan arvopohjaiseen ajatteluun ja mission voimaan. Kun yritys tietää, miksi se tekee sitä, mitä se tekee ja osaa sen vielä viestiä, saa sanoma siivet. Tarina elää arjessa ja jalostuu eteenpäin.

Miksi tehdä hitaasti, jos voi tehdä nopeasti?

Yhden Yön ihmeessä yrityksen ydintiimi karautetaan kahdeksi päiväksi kauas konttorilta. Ensimmäinen päivä paiskitaan töitä yrityksen johtavien ajatusten kimpussa: kirkastetaan missio ja epäreilu kilpailuetu sekä kiteytetään, mihin yritys on menossa, mitä arvoa se asiakkailleen tuottaa ja miten tulevaisuuden menestys varmistetaan. Tuloksena yhteinen suunta, ajattelutapa ja tekeminen kirkastuvat.

Päivän päätteeksi vapautamme asiakkaan illanviettoon. Yön hiljaisina tunteina tarinallistamme ja visulisoimme valmiin strategiakuvan, joka esitellään seuraavana aamuna. Aamupäivän aikana kuva viimeistellään lopulliseen muotoonsa sekä rakennetaan suunnitelma sille, miten strategiakuvasta viestitään ja nivotaan osaksi joka päiväistä toimintaa. Lupaamme, että mukana kotimatkalle on paljon konkreettista vietävää.

Miten se tehdään?

Starttipalaveri

24 h Bootcamp

Valmis kuva aamuksi

Testaus ja viimeistely

Bootcampista
sanottua

Unfairin strategia-bootcamp auttaa yrityksiä puristamaan yhdessä päivässä yhteen bisneksen ydinarvot ja tulevaisuuden näkymät sekä sitoutumaan niihin. Hyvä fasilitointi jäsensi ajatukset, jotka piirtäjä kokosi taidokkaasti yhdeksi kuvaksi.

– Tommi Tervanen / toimitusjohtaja, Kotipizza oyj

Unfairin kanssa kaikki toimi heti kättelyssä. Heillä on miellyttävä, selkeä ja ammattitaitoinen ote asiaan. Heti syntyi luottamus, että näiden ihmisten kanssa on kiva tehdä töitä, he osaavat hommansa ja lopputuloksesta tulee hyvä. Bootcampilta lähdettäessä tiesimme yksimielisesti, että strategiakuva on nyt valmis ulkoilutettavaksi.

– Teemu Rissanen / toimitusjohtaja, R-kioski